Reacties
Reacties 51 - 100 van 100
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Audrey | Dank je | 23 aug. '21 |
| Audrey | Ja, die wond..... dat geneest niet snel maar een blaren… | 23 aug. '21 |
| Audrey | Er was geen andere mogelijkheid dan de treintunnel… | 23 aug. '21 |
| Audrey | Ja, dat klopt. Het is idd best duur hier maar het… | 23 aug. '21 |
| Frits | Ja Zwitserland is een net en gestructureerd land dat… | 23 aug. '21 |
| Helen | Hoi Audrey, ik ben blij dat je met de trein door een… | 23 aug. '21 |
| Mam | Hoi Audrey, gehaald! Prestatie en nu gezellig met… | 22 aug. '21 |
| Audrey | Zwitserland is duur.been cappuccino kost hier €4.… | 22 aug. '21 |
| Tante Elly | Heerlijk dat je zo het verschil ziet en zo kan genieten… | 22 aug. '21 |
| Tante Maria en oom Hans | Je bestemming bereikt en wat is er dan nog fijner… | 22 aug. '21 |
| Tante Leni | Ja Zwitserland is een erg goed georganiseerd land,… | 22 aug. '21 |
| Toos van den Bos | Leuk Audrey om je vriendin Tilly te zien. En mooi… | 22 aug. '21 |
| Stella | Gaaf Audrey dat je je tocht naar Zwitserland hebt… | 22 aug. '21 |
| Tante Elly | Hallo Audrey, mooie ritbeschrijving. Ja wonderen????… | 21 aug. '21 |
| Audrey | Je bent aan de weergoden overgeleverd wanneer je fietst. | 20 aug. '21 |
| Audrey | De regen viel mee, Was een bui. Soms wel lekker als… | 20 aug. '21 |
| Audrey | Ja, gek hè. Zo zie je...de wonderen zijn de wereld… | 20 aug. '21 |
| Audrey | Een blaren pleister werkt blijkbaar goed | 20 aug. '21 |
| Audrey | Ander zadel maar ik heb er al 3000 km op gefietst… | 20 aug. '21 |
| Mam | Hoi audrey, het kan wezen door je nieuwe fiets dat… | 20 aug. '21 |
| Tante Maria en oom Hans | Jeetje, na zoveel kilometers dan toch nog zadelpijn,… | 20 aug. '21 |
| Fleur Van der Hoeven | Klinkt goed allemaal! Zadelpijn kan dus nog steeds… | 20 aug. '21 |
| Nathalie | Wat een mooie verhalen en wat een avontuur weer! Leuk… | 19 aug. '21 |
| Tante Elly | Hallo Audrey, blijft spannend en dan heb ik het maar… | 19 aug. '21 |
| Audrey | Het voordeel van Europa. In korte tijd fiets je door… | 19 aug. '21 |
| Audrey | Dank je | 19 aug. '21 |
| Audrey | Jawel. Eenmaal 'on the road' is het genieten | 19 aug. '21 |
| Audrey | Ik heb al een route gemaakt. Het is hier overal mooi… | 19 aug. '21 |
| Audrey | Dank je | 19 aug. '21 |
| Audrey | Dank je | 19 aug. '21 |
| Audrey | Mij nadoen hoeft ook niet. Ik ben nog jong 😁 | 19 aug. '21 |
| Audrey | Jullie ook veel plezier in Denemarken. | 19 aug. '21 |
| Audrey | Ik heb nu 641 km op de teller staan en ben in Zwitserland. | 19 aug. '21 |
| Tante Leni | Weer een leuk verhaal. Hoeveel km heb je nu al gefietst?… | 19 aug. '21 |
| Fokko | Hoi Audrey. Mooie verhalen. Wij fietsen in Denemarken.… | 19 aug. '21 |
| Toos van den Bos | Hallo Audrey, je doet weer goed je best met fietsen.… | 18 aug. '21 |
| Mam | Hoi Audrey, dat was weer een leuk verhaal, ik dacht… | 18 aug. '21 |
| Heleen | Hoi Audrey, hopelijk geen last van koeien of andere… | 18 aug. '21 |
| Helen | Ja, ik reis ook graag weer met je mee! Lekker zo met… | 18 aug. '21 |
| Heleen | Hey Audrey, leuk dat je weer bent gaan fietsen. De… | 17 aug. '21 |
| Stella | Hoi Audrey, nou gelukkig heb je (nog) geen Corona… | 16 aug. '21 |
| Tante Elly | Hallo Audrey, topper en met zware benen zo enthousiast.… | 16 aug. '21 |
| Frits | Lekker weer fietsen en onderweg te zijn, hopelijk… | 16 aug. '21 |
| Tante Leni | Beetje late reactie maar het is weer leuk om je verhalen… | 16 aug. '21 |
| Fleur Van der Hoeven | Fijne reis! Veel plezier....nu al meer zin dan toen... | 16 aug. '21 |
| Mam | Hoi Audrey, alles ging voortvarend het tempo komt… | 16 aug. '21 |
| Tante Maria en oom Hans | Hallo Audrey, een nieuw avontuur, nieuwe uitdagingen,… | 15 aug. '21 |
| Niels Janse | mooie tocht weer hoor, gaaf om te lezen. Inspirerend… | 15 aug. '21 |
| Andries koertse | veel succes en nu maar hopen op droog weer | 15 aug. '21 |
| Mario Es | Veel plezier Audrey. | 15 aug. '21 |

- Fokko: Mooi gedaan ! Lijkt veel…
- Audrey: Het frame heb ik gekocht…
- Mario Es: Hoi. Waar kocht jij je frame…
- Audrey: Ja terwijl van het voorjaar…
- Audrey: Haha, ja ik mag maar 3 weken…
Alle reacties »