Reacties

Reacties 51 - 100 van 100

Naam Reactie Datum
Audrey Dank je 23 aug. '21
Audrey Ja, die wond..... dat geneest niet snel maar een blaren… 23 aug. '21
Audrey Er was geen andere mogelijkheid dan de treintunnel… 23 aug. '21
Audrey Ja, dat klopt. Het is idd best duur hier maar het… 23 aug. '21
Frits Ja Zwitserland is een net en gestructureerd land dat… 23 aug. '21
Helen Hoi Audrey, ik ben blij dat je met de trein door een… 23 aug. '21
Mam Hoi Audrey, gehaald! Prestatie en nu gezellig met… 22 aug. '21
Audrey Zwitserland is duur.been cappuccino kost hier €4.… 22 aug. '21
Tante Elly Heerlijk dat je zo het verschil ziet en zo kan genieten… 22 aug. '21
Tante Maria en oom Hans Je bestemming bereikt en wat is er dan nog fijner… 22 aug. '21
Tante Leni Ja Zwitserland is een erg goed georganiseerd land,… 22 aug. '21
Toos van den Bos Leuk Audrey om je vriendin Tilly te zien. En mooi… 22 aug. '21
Stella Gaaf Audrey dat je je tocht naar Zwitserland hebt… 22 aug. '21
Tante Elly Hallo Audrey, mooie ritbeschrijving. Ja wonderen????… 21 aug. '21
Audrey Je bent aan de weergoden overgeleverd wanneer je fietst. 20 aug. '21
Audrey De regen viel mee, Was een bui. Soms wel lekker als… 20 aug. '21
Audrey Ja, gek hè. Zo zie je...de wonderen zijn de wereld… 20 aug. '21
Audrey Een blaren pleister werkt blijkbaar goed 20 aug. '21
Audrey Ander zadel maar ik heb er al 3000 km op gefietst… 20 aug. '21
Mam Hoi audrey, het kan wezen door je nieuwe fiets dat… 20 aug. '21
Tante Maria en oom Hans Jeetje, na zoveel kilometers dan toch nog zadelpijn,… 20 aug. '21
Fleur Van der Hoeven Klinkt goed allemaal! Zadelpijn kan dus nog steeds… 20 aug. '21
Nathalie Wat een mooie verhalen en wat een avontuur weer! Leuk… 19 aug. '21
Tante Elly Hallo Audrey, blijft spannend en dan heb ik het maar… 19 aug. '21
Audrey Het voordeel van Europa. In korte tijd fiets je door… 19 aug. '21
Audrey Dank je 19 aug. '21
Audrey Jawel. Eenmaal 'on the road' is het genieten 19 aug. '21
Audrey Ik heb al een route gemaakt. Het is hier overal mooi… 19 aug. '21
Audrey Dank je 19 aug. '21
Audrey Dank je 19 aug. '21
Audrey Mij nadoen hoeft ook niet. Ik ben nog jong 😁 19 aug. '21
Audrey Jullie ook veel plezier in Denemarken. 19 aug. '21
Audrey Ik heb nu 641 km op de teller staan en ben in Zwitserland. 19 aug. '21
Tante Leni Weer een leuk verhaal. Hoeveel km heb je nu al gefietst?… 19 aug. '21
Fokko Hoi Audrey. Mooie verhalen. Wij fietsen in Denemarken.… 19 aug. '21
Toos van den Bos Hallo Audrey, je doet weer goed je best met fietsen.… 18 aug. '21
Mam Hoi Audrey, dat was weer een leuk verhaal, ik dacht… 18 aug. '21
Heleen Hoi Audrey, hopelijk geen last van koeien of andere… 18 aug. '21
Helen Ja, ik reis ook graag weer met je mee! Lekker zo met… 18 aug. '21
Heleen Hey Audrey, leuk dat je weer bent gaan fietsen. De… 17 aug. '21
Stella Hoi Audrey, nou gelukkig heb je (nog) geen Corona… 16 aug. '21
Tante Elly Hallo Audrey, topper en met zware benen zo enthousiast.… 16 aug. '21
Frits Lekker weer fietsen en onderweg te zijn, hopelijk… 16 aug. '21
Tante Leni Beetje late reactie maar het is weer leuk om je verhalen… 16 aug. '21
Fleur Van der Hoeven Fijne reis! Veel plezier....nu al meer zin dan toen... 16 aug. '21
Mam Hoi Audrey, alles ging voortvarend het tempo komt… 16 aug. '21
Tante Maria en oom Hans Hallo Audrey, een nieuw avontuur, nieuwe uitdagingen,… 15 aug. '21
Niels Janse mooie tocht weer hoor, gaaf om te lezen. Inspirerend… 15 aug. '21
Andries koertse veel succes en nu maar hopen op droog weer 15 aug. '21
Mario Es Veel plezier Audrey. 15 aug. '21
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

 « Vorige 1 2