Reacties
Reacties 1 - 50 van 100
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Fokko | Mooi gedaan ! Lijkt veel werk...en veel terugfietsen… | 20 sep. '21 |
| Audrey | Het frame heb ik gekocht in Leiderdorp https://www.surlybikes.nl/contact.html.… | 18 sep. '21 |
| Mario Es | Hoi. Waar kocht jij je frame en spullen. Mario | 10 sep. '21 |
| Audrey | Ja terwijl van het voorjaar de hei zo uitgedroogd… | 3 sep. '21 |
| Audrey | Haha, ja ik mag maar 3 weken weg van de baas. Ik ga… | 3 sep. '21 |
| Mam | Hoi audrey, dat was weer een leuk verhaal, toch een… | 3 sep. '21 |
| Helen | Hoi Audrey, ik vind het erg leuk om je blog te volgen… | 3 sep. '21 |
| Tante Leni | Je laatste verslag, jammer. Maar het was weer zo leuk… | 3 sep. '21 |
| Audrey | De Rijnroute is echt makkelijk te fietsen. Voornamelijk… | 3 sep. '21 |
| Audrey | Ik maak ook weer een filmpje van deze reis. Kan je… | 3 sep. '21 |
| Audrey | Leuk te lezen | 3 sep. '21 |
| Audrey | Haha, soms vergeet ik foto's te maken met de… | 3 sep. '21 |
| Stella | Sjonge Audrey, ik krijg zin om deze tocht ook te fietsen.… | 3 sep. '21 |
| Heleen | Mooie plek voor je tent!! En idd. Kinderen mogen niet… | 2 sep. '21 |
| Tante Maria en oom Hans | Weer veilig thuis, dat zal weer even wennen zijn,… | 2 sep. '21 |
| Toos van den Bos | Audrey, ik heb heerlijk genoten van je foto’s, al… | 2 sep. '21 |
| Andries koertse | bedankt voor je mooie verhalen eerst bij komen en… | 2 sep. '21 |
| Audrey | Het lijkt idd of ik al heel lang onderweg ben. Ook… | 31 aug. '21 |
| Audrey | Dank je Frits. Tja, de fiets heeft wel wat gewicht.… | 31 aug. '21 |
| Audrey | Ik had heel slecht bereik dus foto's uploaden… | 31 aug. '21 |
| Frits | Haha Audrey geen leedvermaak hoor, maar dat is mij… | 31 aug. '21 |
| Tante Leni | Aan je verhalen te lezen ben je weer helemaal gewend… | 31 aug. '21 |
| Helen | Leuk om te lezen over zoveel verschillende landen… | 31 aug. '21 |
| Mam | Hoi Audrey, wat leuk wij hebben daar gevaren, de moezel… | 31 aug. '21 |
| Audrey | Ja, dat heb ik zeker. Zal een naturist geweest zijn. | 29 aug. '21 |
| Audrey | Naturist waarschijnlijk. Voor vandaag wordt het idd...singing… | 29 aug. '21 |
| Audrey | Het water heeft erg hoog gestaan in juni waardoor… | 29 aug. '21 |
| Stella | Ja, die blote man, die maakt de tongen los :) Fijn… | 28 aug. '21 |
| Mam | Hoi Audrey, ja je beleef wat onderweg, ik weet niet… | 28 aug. '21 |
| Tante Elly | Wat een mens meemaakt: streaker of naturist!? Je kunt… | 28 aug. '21 |
| Fleur Van der Hoeven | Heerlijk om te lezen. We genieten en lachen mee. | 28 aug. '21 |
| Tante Leni | Heerlijk zo te fietsen zonder auto's. Je hebt… | 28 aug. '21 |
| Toos van den Bos | Ik hoop dat je nog een wat dagen hebt met mooi weer… | 28 aug. '21 |
| Frits | Vreemd, juist aan de kant van Straatsburg, zeg maar… | 28 aug. '21 |
| Heleen | Weltrusten morgen gezond weer op.. En zonder de akelige… | 28 aug. '21 |
| Heleen | De foto met je fiets is geweldig!! | 27 aug. '21 |
| Heleen | Leuke dagen.. Geniet ervan (nagenieten) Echt heel… | 27 aug. '21 |
| Tante Elly | Wat een leuke, gezellige, ontspannende en toch actieve… | 27 aug. '21 |
| Fokko | Fijn dat je het gezellig had daar. Drukke tijd gehad.… | 27 aug. '21 |
| Audrey | Wat moet ik met een Ferrari? | 27 aug. '21 |
| Audrey | De vrijheid die we nu nog even hebben...... | 27 aug. '21 |
| Andries koertse | dat is ook leuk om tedoen | 26 aug. '21 |
| Mike | Geweldig, geniet van de vrijheid en lekker in de bossen… | 26 aug. '21 |
| Mam | Hoi Audrey, jammer om dan weer weg te gaan, wat een… | 26 aug. '21 |
| Audrey | Nee zeker niet. Ik neem nu de Rijnroute door duitsland… | 26 aug. '21 |
| Fokko | Klinkt goed. Veel beleefd. Dus geen Ferrari...? Ik… | 26 aug. '21 |
| Frits | De reis goed ingedeeld Audrey! Op de leuke dagen met… | 26 aug. '21 |
| Tante Leni | Wat een leuke foto!! Je ziet er goed uit. | 26 aug. '21 |
| Tante Leni | Wat klinkt dat allemaal gezellig en leuk! Je hebt… | 26 aug. '21 |
| Fleur Van der Hoeven | Klinkt als heerlijke gezellige dagen! | 25 aug. '21 |
1 2 Volgende »

- Fokko: Mooi gedaan ! Lijkt veel…
- Audrey: Het frame heb ik gekocht…
- Mario Es: Hoi. Waar kocht jij je frame…
- Audrey: Ja terwijl van het voorjaar…
- Audrey: Haha, ja ik mag maar 3 weken…
Alle reacties »