Reacties

Reacties 1 - 50 van 100

Naam Reactie Datum
Fokko Mooi gedaan ! Lijkt veel werk...en veel terugfietsen… 20 sep. '21
Audrey Het frame heb ik gekocht in Leiderdorp https://www.surlybikes.nl/contact.html.… 18 sep. '21
Mario Es Hoi. Waar kocht jij je frame en spullen. Mario 10 sep. '21
Audrey Ja terwijl van het voorjaar de hei zo uitgedroogd… 3 sep. '21
Audrey Haha, ja ik mag maar 3 weken weg van de baas. Ik ga… 3 sep. '21
Mam Hoi audrey, dat was weer een leuk verhaal, toch een… 3 sep. '21
Helen Hoi Audrey, ik vind het erg leuk om je blog te volgen… 3 sep. '21
Tante Leni Je laatste verslag, jammer. Maar het was weer zo leuk… 3 sep. '21
Audrey De Rijnroute is echt makkelijk te fietsen. Voornamelijk… 3 sep. '21
Audrey Ik maak ook weer een filmpje van deze reis. Kan je… 3 sep. '21
Audrey Leuk te lezen 3 sep. '21
Audrey Haha, soms vergeet ik foto's te maken met de… 3 sep. '21
Stella Sjonge Audrey, ik krijg zin om deze tocht ook te fietsen.… 3 sep. '21
Heleen Mooie plek voor je tent!! En idd. Kinderen mogen niet… 2 sep. '21
Tante Maria en oom Hans Weer veilig thuis, dat zal weer even wennen zijn,… 2 sep. '21
Toos van den Bos Audrey, ik heb heerlijk genoten van je foto’s, al… 2 sep. '21
Andries koertse bedankt voor je mooie verhalen eerst bij komen en… 2 sep. '21
Audrey Het lijkt idd of ik al heel lang onderweg ben. Ook… 31 aug. '21
Audrey Dank je Frits. Tja, de fiets heeft wel wat gewicht.… 31 aug. '21
Audrey Ik had heel slecht bereik dus foto's uploaden… 31 aug. '21
Frits Haha Audrey geen leedvermaak hoor, maar dat is mij… 31 aug. '21
Tante Leni Aan je verhalen te lezen ben je weer helemaal gewend… 31 aug. '21
Helen Leuk om te lezen over zoveel verschillende landen… 31 aug. '21
Mam Hoi Audrey, wat leuk wij hebben daar gevaren, de moezel… 31 aug. '21
Audrey Ja, dat heb ik zeker. Zal een naturist geweest zijn. 29 aug. '21
Audrey Naturist waarschijnlijk. Voor vandaag wordt het idd...singing… 29 aug. '21
Audrey Het water heeft erg hoog gestaan in juni waardoor… 29 aug. '21
Stella Ja, die blote man, die maakt de tongen los :) Fijn… 28 aug. '21
Mam Hoi Audrey, ja je beleef wat onderweg, ik weet niet… 28 aug. '21
Tante Elly Wat een mens meemaakt: streaker of naturist!? Je kunt… 28 aug. '21
Fleur Van der Hoeven Heerlijk om te lezen. We genieten en lachen mee. 28 aug. '21
Tante Leni Heerlijk zo te fietsen zonder auto's. Je hebt… 28 aug. '21
Toos van den Bos Ik hoop dat je nog een wat dagen hebt met mooi weer… 28 aug. '21
Frits Vreemd, juist aan de kant van Straatsburg, zeg maar… 28 aug. '21
Heleen Weltrusten morgen gezond weer op.. En zonder de akelige… 28 aug. '21
Heleen De foto met je fiets is geweldig!! 27 aug. '21
Heleen Leuke dagen.. Geniet ervan (nagenieten) Echt heel… 27 aug. '21
Tante Elly Wat een leuke, gezellige, ontspannende en toch actieve… 27 aug. '21
Fokko Fijn dat je het gezellig had daar. Drukke tijd gehad.… 27 aug. '21
Audrey Wat moet ik met een Ferrari? 27 aug. '21
Audrey De vrijheid die we nu nog even hebben...... 27 aug. '21
Andries koertse dat is ook leuk om tedoen 26 aug. '21
Mike Geweldig, geniet van de vrijheid en lekker in de bossen… 26 aug. '21
Mam Hoi Audrey, jammer om dan weer weg te gaan, wat een… 26 aug. '21
Audrey Nee zeker niet. Ik neem nu de Rijnroute door duitsland… 26 aug. '21
Fokko Klinkt goed. Veel beleefd. Dus geen Ferrari...? Ik… 26 aug. '21
Frits De reis goed ingedeeld Audrey! Op de leuke dagen met… 26 aug. '21
Tante Leni Wat een leuke foto!! Je ziet er goed uit. 26 aug. '21
Tante Leni Wat klinkt dat allemaal gezellig en leuk! Je hebt… 26 aug. '21
Fleur Van der Hoeven Klinkt als heerlijke gezellige dagen! 25 aug. '21

 1 2 Volgende »