Reacties

Reacties 51 - 91 van 91

Naam Reactie Datum
Mam Tja Audrey, een vakantie om nooit meer te vergeten.… 22 aug. '23
Tilly Moeilijker misschien, maar wel heel mooi. Wat de mist… 22 aug. '23
Fleur Van der Hoeven Flexibiliteit, vitaliteit, improvisatie vermogen,… 22 aug. '23
Frits Ik kan niet anders zeggen dan dat het prachtig is,… 22 aug. '23
Tante Leni Dit is nu echt een avontuurlijke fietstocht. Maar… 22 aug. '23
Andries koertse Een mooi en spannend verhaal. Het weer zal toch nog… 22 aug. '23
Toos van den Bos Hoi Audrey, je hebt toch nog mooie foto’s kunnen… 21 aug. '23
Conny Hoi audrey, leuk om je reis zo te volgen en ik heb… 21 aug. '23
Fleur Van der Hoeven We genieten weer van je verhaal! Veel plezier met… 20 aug. '23
Fokko En het is zeker stoer...veel mensen zouden niet wild… 20 aug. '23
Fokko Hoi Audrey, weer een heel verhaal. Ongetwijfeld prachtige… 20 aug. '23
Tante Maria en oom Hans Wat een prachtige natuur en uitzichten en wat een… 20 aug. '23
Tante Elly Hallo, schitterend gebied daar. Alleen hebben wij… 20 aug. '23
Tante Leni Heerlijk om dit te lezen en zelf niet hoeven te fietsen........… 20 aug. '23
Frits Mooie foto’s en ja Noorwegen wordt vaak geteisterd… 19 aug. '23
Mam Zo Audrey , dat is weer een mooi verhaal soms valt… 19 aug. '23
Fokko Succes Audrey, ook met het weer. 17 aug. '23
Mam Ha Audrey, wat een avontuur, ligt er nou ook nog veel… 17 aug. '23
Tante Leni We duimen allemaal voor je dat het weer beter wordt… 17 aug. '23
Fleur Van der Hoeven Oei, niet helemaal de geplande route en weersomstandigheden… 17 aug. '23
Frits Jeetje Audrey, het zit je allemaal niet mee! Maar… 17 aug. '23
Toos van den Bos Nou Audrey, je treft het niet met dit weer maar het… 16 aug. '23
Helen Hoi Audrey, jammer dat je net na zo'n overstroming… 16 aug. '23
Marianne Pfff Audrey, dat us toch een ander soort avontuur… 16 aug. '23
Stella Hoi Audrey, leuk (en dapper) dat je Noorwegen hebt… 15 aug. '23
Mam Dit is wel iets heel anders dan alleen maar rechtdoor… 14 aug. '23
Frits Vakantiefietsers raken niet zo snel in paniek, je… 14 aug. '23
Tante Maria en oom Hans Fijn dat je een voorspoedige heenreis hebt gehad en… 14 aug. '23
Tante Leni Weer een spannend avontuur. Hopelijk wordt het beter… 14 aug. '23
Fleur Van der Hoeven Wat een avontuurlijke start van je reis! Vereist wat… 14 aug. '23
Audrey Vanaf Oslo naar het westen (hardangervidda, rallarvegen)… 11 aug. '23
Tante Elly Hè…gelukkig…gezondheid moet goed zijn bij zo’n… 8 aug. '23
Jeannette Kuypers Via tante Maria spring ik graag weer achterop, succes… 6 aug. '23
Ralph Lammertink Noorwegen is altijd een goede keuze, ben er net in… 6 aug. '23
Tante Maria en oom Hans Fijn dat de Fysio je nek weer in orde heeft gemaakt… 6 aug. '23
Fokko Veel plezier Audrey, Onze buren zijn net terug van… 5 aug. '23
Heleen Ohh naar Noorwegen 🥰 Heel mooi. Elke bocht een… 4 aug. '23
Andries koertse Eindelijk weer een berichtje van je, ik maakte al… 3 aug. '23
Frits Hey Audrey, Succes met het fietsen in Noorwegen en… 3 aug. '23
Tante Leni Oh, heerlijk weer een blog, kan ik weer genieten van… 3 aug. '23
Helen Hoi Audrey. Leuk, weer een blog vanuit Noorwegen!… 2 aug. '23

 « Vorige 1 2