Reacties
Reacties 51 - 91 van 91
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mam | Tja Audrey, een vakantie om nooit meer te vergeten.… | 22 aug. '23 |
| Tilly | Moeilijker misschien, maar wel heel mooi. Wat de mist… | 22 aug. '23 |
| Fleur Van der Hoeven | Flexibiliteit, vitaliteit, improvisatie vermogen,… | 22 aug. '23 |
| Frits | Ik kan niet anders zeggen dan dat het prachtig is,… | 22 aug. '23 |
| Tante Leni | Dit is nu echt een avontuurlijke fietstocht. Maar… | 22 aug. '23 |
| Andries koertse | Een mooi en spannend verhaal. Het weer zal toch nog… | 22 aug. '23 |
| Toos van den Bos | Hoi Audrey, je hebt toch nog mooie foto’s kunnen… | 21 aug. '23 |
| Conny | Hoi audrey, leuk om je reis zo te volgen en ik heb… | 21 aug. '23 |
| Fleur Van der Hoeven | We genieten weer van je verhaal! Veel plezier met… | 20 aug. '23 |
| Fokko | En het is zeker stoer...veel mensen zouden niet wild… | 20 aug. '23 |
| Fokko | Hoi Audrey, weer een heel verhaal. Ongetwijfeld prachtige… | 20 aug. '23 |
| Tante Maria en oom Hans | Wat een prachtige natuur en uitzichten en wat een… | 20 aug. '23 |
| Tante Elly | Hallo, schitterend gebied daar. Alleen hebben wij… | 20 aug. '23 |
| Tante Leni | Heerlijk om dit te lezen en zelf niet hoeven te fietsen........… | 20 aug. '23 |
| Frits | Mooie foto’s en ja Noorwegen wordt vaak geteisterd… | 19 aug. '23 |
| Mam | Zo Audrey , dat is weer een mooi verhaal soms valt… | 19 aug. '23 |
| Fokko | Succes Audrey, ook met het weer. | 17 aug. '23 |
| Mam | Ha Audrey, wat een avontuur, ligt er nou ook nog veel… | 17 aug. '23 |
| Tante Leni | We duimen allemaal voor je dat het weer beter wordt… | 17 aug. '23 |
| Fleur Van der Hoeven | Oei, niet helemaal de geplande route en weersomstandigheden… | 17 aug. '23 |
| Frits | Jeetje Audrey, het zit je allemaal niet mee! Maar… | 17 aug. '23 |
| Toos van den Bos | Nou Audrey, je treft het niet met dit weer maar het… | 16 aug. '23 |
| Helen | Hoi Audrey, jammer dat je net na zo'n overstroming… | 16 aug. '23 |
| Marianne | Pfff Audrey, dat us toch een ander soort avontuur… | 16 aug. '23 |
| Stella | Hoi Audrey, leuk (en dapper) dat je Noorwegen hebt… | 15 aug. '23 |
| Mam | Dit is wel iets heel anders dan alleen maar rechtdoor… | 14 aug. '23 |
| Frits | Vakantiefietsers raken niet zo snel in paniek, je… | 14 aug. '23 |
| Tante Maria en oom Hans | Fijn dat je een voorspoedige heenreis hebt gehad en… | 14 aug. '23 |
| Tante Leni | Weer een spannend avontuur. Hopelijk wordt het beter… | 14 aug. '23 |
| Fleur Van der Hoeven | Wat een avontuurlijke start van je reis! Vereist wat… | 14 aug. '23 |
| Audrey | Vanaf Oslo naar het westen (hardangervidda, rallarvegen)… | 11 aug. '23 |
| Tante Elly | Hè…gelukkig…gezondheid moet goed zijn bij zo’n… | 8 aug. '23 |
| Jeannette Kuypers | Via tante Maria spring ik graag weer achterop, succes… | 6 aug. '23 |
| Ralph Lammertink | Noorwegen is altijd een goede keuze, ben er net in… | 6 aug. '23 |
| Tante Maria en oom Hans | Fijn dat de Fysio je nek weer in orde heeft gemaakt… | 6 aug. '23 |
| Fokko | Veel plezier Audrey, Onze buren zijn net terug van… | 5 aug. '23 |
| Heleen | Ohh naar Noorwegen 🥰 Heel mooi. Elke bocht een… | 4 aug. '23 |
| Andries koertse | Eindelijk weer een berichtje van je, ik maakte al… | 3 aug. '23 |
| Frits | Hey Audrey, Succes met het fietsen in Noorwegen en… | 3 aug. '23 |
| Tante Leni | Oh, heerlijk weer een blog, kan ik weer genieten van… | 3 aug. '23 |
| Helen | Hoi Audrey. Leuk, weer een blog vanuit Noorwegen!… | 2 aug. '23 |

- Tante Elly: Genoten van je reis, optimisme…
- Andries koertse: Bedankt voor je mooie verslag,…
- Marianne: Grappig hoe je op vakantie…
- Helen: Ha, ha, je hebt de "Harryhandel"…
- Frits: Bedankt voor het delen van…
Alle reacties »