Reacties

Reacties 1 - 50 van 91

Naam Reactie Datum
Tante Elly Genoten van je reis, optimisme en gewoon doorgaan….op… 12 sep. '23
Andries koertse Bedankt voor je mooie verslag, ik heb er van genoten.… 11 sep. '23
Marianne Grappig hoe je op vakantie blij kunt zijn met een… 9 sep. '23
Helen Ha, ha, je hebt de "Harryhandel" ontdekt.… 8 sep. '23
Frits Bedankt voor het delen van de mooie ervaringen en… 8 sep. '23
Audrey He wat grappig. Ja zijn vriendelijke eigenaars 8 sep. '23
Tante Maria en oom Hans Wij hebben meegenomen van jouw mooie vakantie. Goede,… 8 sep. '23
Fokko Aan al het goede komt een eind. Goed weekend alvast. 8 sep. '23
Fleur Van der Hoeven Ekshärad, daarvandaan hebben Ronald en ik ooit een… 7 sep. '23
Tante Elly De gravelpaden verdienen geen tien, zeker niet voor… 6 sep. '23
Heleen Tsja Dat was niet handig van ze ..een rookmelder plaatsen… 6 sep. '23
Heleen Echt heel leuk om al jouw reisverhalen te lezen. Het… 6 sep. '23
Mam Was de camping in rep en roer toen het brandalarm… 5 sep. '23
Tante Maria en oom Hans Heerlijk genieten op de fiets met dat mooie weer en… 5 sep. '23
Audrey Hoi Frits, ik gebruik een Garmin gps. Deze is zeer… 5 sep. '23
Frits Hey Audrey de foto’s zijn prachtig! Ik heb nog wel… 5 sep. '23
Tante Elly Muggen en nog eens muggen…de pestkoppen, blijven… 4 sep. '23
Collette Hennekam ABBA paardjes... je bent wel stoer zo in t wild kamperen 3 sep. '23
Fleur Van der Hoeven Mooie trip en lekker afwisselend. Die paardjes zijn… 3 sep. '23
Audrey Het weer is beter nu in zweden en dat is toch wel… 2 sep. '23
Helen Leuke afwisseling, zo'n houten huisje! Deze route… 2 sep. '23
Audrey Wat stoer van Florian. Ik hoop dat Hongarije goed… 2 sep. '23
Frits De laatste loodjes geniet er nog met volle teugen… 2 sep. '23
Tante Leni Zo te lezen is er meer te zien in Zweden dan in Noorwegen.… 2 sep. '23
Fokko Hoi Audrey, Weer leuk om te lezen. Hobbel lekker verder,… 2 sep. '23
Stella Superleuk om al je avonturen mee te lezen Audrey!… 2 sep. '23
Mam Nou weet je nog niet wat die plons geweest kan zijn.… 31 aug. '23
Andries koertse storing opgelost kan je foto's goed bekijken 31 aug. '23
Fleur Van der Hoeven Wat een heerlijk verhaal! Ik geniet mee! Indre, zijn… 30 aug. '23
Toos van den Bos Hoi Audrey, het is weer een mooi verslag en zeker… 30 aug. '23
Tante Elly Hè gelukkig, geen Nessie, trol of kabouter bij dat… 30 aug. '23
Andries koertse het is weer mooi verhaal. het weer zit je niet niet… 30 aug. '23
Tante Maria en oom Hans Mooi, dat wolkendek boven het water 30 aug. '23
Frits Hahaha het was waarschijnlijk een grote vis die even… 30 aug. '23
Tante Maria en oom Hans Jeetje ik zat helemaal in spanning hoe dit verhaal… 30 aug. '23
Fleur Van der Hoeven Hey zus, wat een tocht met bijzondere wendingen, je… 29 aug. '23
Tante Maria en oom Hans Altijd leuk een weerzien met iemand die je lang niet… 29 aug. '23
Frits Ja je wordt tijdens een fietstocht wat makkelijker… 28 aug. '23
Mam Ik dacht dat je langer bleef bij Helen, je was weer… 28 aug. '23
Tante Elly Weer een mooi maar spannend verhaal?! Ik denk dat… 28 aug. '23
Andries koertse Dit is echt een spannend avontuur. Ben heel benieuwd… 28 aug. '23
Tante Leni Nu wordt het echt spannend.... Niet te lang wachten… 28 aug. '23
Helen Oi, een echte cliffhanger! Ik ben blij dat ik alvast… 28 aug. '23
Collette Hennekam Ha, ha... wat kan je leuk schrijven, dus auto's… 27 aug. '23
Tante Elly Heerlijk zo’n warme ontvangst en weer lekker op… 26 aug. '23
Tante Leni Ja, dat is leuk om bij Helen en Ralf langs te gaan!… 26 aug. '23
Helen Hoi Audrey, het regende inderdaad wel erg toen je… 26 aug. '23
Toos van den Bos Leuk Audrey, dat je na zo’n fietstocht met weer… 25 aug. '23
Fokko A??? BBBBRRRR zou ik zeggen.... Succes, behouden vaart,… 25 aug. '23
Frits Heerlijk lijkt mij dit, je komt als een verzopen kat… 25 aug. '23

 1 2 Volgende »