Reacties
Reacties 1 - 50 van 91
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tante Elly | Genoten van je reis, optimisme en gewoon doorgaan….op… | 12 sep. '23 |
| Andries koertse | Bedankt voor je mooie verslag, ik heb er van genoten.… | 11 sep. '23 |
| Marianne | Grappig hoe je op vakantie blij kunt zijn met een… | 9 sep. '23 |
| Helen | Ha, ha, je hebt de "Harryhandel" ontdekt.… | 8 sep. '23 |
| Frits | Bedankt voor het delen van de mooie ervaringen en… | 8 sep. '23 |
| Audrey | He wat grappig. Ja zijn vriendelijke eigenaars | 8 sep. '23 |
| Tante Maria en oom Hans | Wij hebben meegenomen van jouw mooie vakantie. Goede,… | 8 sep. '23 |
| Fokko | Aan al het goede komt een eind. Goed weekend alvast. | 8 sep. '23 |
| Fleur Van der Hoeven | Ekshärad, daarvandaan hebben Ronald en ik ooit een… | 7 sep. '23 |
| Tante Elly | De gravelpaden verdienen geen tien, zeker niet voor… | 6 sep. '23 |
| Heleen | Tsja Dat was niet handig van ze ..een rookmelder plaatsen… | 6 sep. '23 |
| Heleen | Echt heel leuk om al jouw reisverhalen te lezen. Het… | 6 sep. '23 |
| Mam | Was de camping in rep en roer toen het brandalarm… | 5 sep. '23 |
| Tante Maria en oom Hans | Heerlijk genieten op de fiets met dat mooie weer en… | 5 sep. '23 |
| Audrey | Hoi Frits, ik gebruik een Garmin gps. Deze is zeer… | 5 sep. '23 |
| Frits | Hey Audrey de foto’s zijn prachtig! Ik heb nog wel… | 5 sep. '23 |
| Tante Elly | Muggen en nog eens muggen…de pestkoppen, blijven… | 4 sep. '23 |
| Collette Hennekam | ABBA paardjes... je bent wel stoer zo in t wild kamperen | 3 sep. '23 |
| Fleur Van der Hoeven | Mooie trip en lekker afwisselend. Die paardjes zijn… | 3 sep. '23 |
| Audrey | Het weer is beter nu in zweden en dat is toch wel… | 2 sep. '23 |
| Helen | Leuke afwisseling, zo'n houten huisje! Deze route… | 2 sep. '23 |
| Audrey | Wat stoer van Florian. Ik hoop dat Hongarije goed… | 2 sep. '23 |
| Frits | De laatste loodjes geniet er nog met volle teugen… | 2 sep. '23 |
| Tante Leni | Zo te lezen is er meer te zien in Zweden dan in Noorwegen.… | 2 sep. '23 |
| Fokko | Hoi Audrey, Weer leuk om te lezen. Hobbel lekker verder,… | 2 sep. '23 |
| Stella | Superleuk om al je avonturen mee te lezen Audrey!… | 2 sep. '23 |
| Mam | Nou weet je nog niet wat die plons geweest kan zijn.… | 31 aug. '23 |
| Andries koertse | storing opgelost kan je foto's goed bekijken | 31 aug. '23 |
| Fleur Van der Hoeven | Wat een heerlijk verhaal! Ik geniet mee! Indre, zijn… | 30 aug. '23 |
| Toos van den Bos | Hoi Audrey, het is weer een mooi verslag en zeker… | 30 aug. '23 |
| Tante Elly | Hè gelukkig, geen Nessie, trol of kabouter bij dat… | 30 aug. '23 |
| Andries koertse | het is weer mooi verhaal. het weer zit je niet niet… | 30 aug. '23 |
| Tante Maria en oom Hans | Mooi, dat wolkendek boven het water | 30 aug. '23 |
| Frits | Hahaha het was waarschijnlijk een grote vis die even… | 30 aug. '23 |
| Tante Maria en oom Hans | Jeetje ik zat helemaal in spanning hoe dit verhaal… | 30 aug. '23 |
| Fleur Van der Hoeven | Hey zus, wat een tocht met bijzondere wendingen, je… | 29 aug. '23 |
| Tante Maria en oom Hans | Altijd leuk een weerzien met iemand die je lang niet… | 29 aug. '23 |
| Frits | Ja je wordt tijdens een fietstocht wat makkelijker… | 28 aug. '23 |
| Mam | Ik dacht dat je langer bleef bij Helen, je was weer… | 28 aug. '23 |
| Tante Elly | Weer een mooi maar spannend verhaal?! Ik denk dat… | 28 aug. '23 |
| Andries koertse | Dit is echt een spannend avontuur. Ben heel benieuwd… | 28 aug. '23 |
| Tante Leni | Nu wordt het echt spannend.... Niet te lang wachten… | 28 aug. '23 |
| Helen | Oi, een echte cliffhanger! Ik ben blij dat ik alvast… | 28 aug. '23 |
| Collette Hennekam | Ha, ha... wat kan je leuk schrijven, dus auto's… | 27 aug. '23 |
| Tante Elly | Heerlijk zo’n warme ontvangst en weer lekker op… | 26 aug. '23 |
| Tante Leni | Ja, dat is leuk om bij Helen en Ralf langs te gaan!… | 26 aug. '23 |
| Helen | Hoi Audrey, het regende inderdaad wel erg toen je… | 26 aug. '23 |
| Toos van den Bos | Leuk Audrey, dat je na zo’n fietstocht met weer… | 25 aug. '23 |
| Fokko | A??? BBBBRRRR zou ik zeggen.... Succes, behouden vaart,… | 25 aug. '23 |
| Frits | Heerlijk lijkt mij dit, je komt als een verzopen kat… | 25 aug. '23 |
1 2 Volgende »

- Tante Elly: Genoten van je reis, optimisme…
- Andries koertse: Bedankt voor je mooie verslag,…
- Marianne: Grappig hoe je op vakantie…
- Helen: Ha, ha, je hebt de "Harryhandel"…
- Frits: Bedankt voor het delen van…
Alle reacties »