Reacties
Reacties 101 - 150 van 166
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jenny | Leuk om mee te lezen audrey, en wauw wat een mooi… | 3 jul. '18 |
| Tante Leni | Oei, das eenzaam. | 2 jul. '18 |
| Tante Leni | Prachtig! | 2 jul. '18 |
| Toos van den Bos | Weer een heel leuk verhaal Audrey. Ik geniet er steeds… | 1 jul. '18 |
| Mam | Zo mooi lang verhaal Audrey , gelukkig mooi weer,… | 1 jul. '18 |
| Fokko | Fantastische kampeerplekjes!!!! Veel plezier!!! | 1 jul. '18 |
| Audrey | Het bereik was niet zo best dus vandaar dat ik niet… | 1 jul. '18 |
| Tante Leni | Weer een mooi en leuk verhaal. Een vos, dat is niet… | 1 jul. '18 |
| Irma | Ha Audrey, we kennen elkaar niet, maar via Fleur &… | 30 jun. '18 |
| Fokko | Tsja na regen komt zonneschijn en pokkevliegjes ........… | 27 jun. '18 |
| Audrey | Heb ik weer....een record aantal pøkķə vlægjəs… | 27 jun. '18 |
| Helen | Kom op, zeg, wij hebben wel 4 bussen per dag + schoolbussen!… | 27 jun. '18 |
| Tante Leni | Ja bushokjes, volgens komt er maar twee keer op een… | 27 jun. '18 |
| Audrey | Nou Fleur, met een zonnetje erbij geniet ik er toch… | 27 jun. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Lekker je eigen tempo volgen en genieten van iedere… | 27 jun. '18 |
| Toos van den Bos | In Bergen regent het altijd. Maar daar ben je nu voorbij.… | 27 jun. '18 |
| Micheil | Geweldig | 27 jun. '18 |
| Mam | Leuk om later terug te lezen, nou wij genieten er… | 26 jun. '18 |
| Mam | wat een gezellig verhaal, ondanks de regen lijkt het… | 26 jun. '18 |
| Helen | Huisjes in Noorwegen: eerst waren er bijna alleen… | 23 jun. '18 |
| Heleen | Jammer van het weer, maar achter de wolken schijnt… | 22 jun. '18 |
| Mam | Weer een leuk verhaal, Audrey. Die huisjes ja dat… | 22 jun. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Het wordt pas leuk als het niet leuk meer is....onthoudt… | 22 jun. '18 |
| Toos van den Bos | Je hebt weer een leuk verhaal. En mooi hé op de Preikestolen.… | 22 jun. '18 |
| Tante Leni | Ja inderdaad, alle Noren hebben een zogenaamde "hut"… | 22 jun. '18 |
| Micheil | Doorgaan... | 22 jun. '18 |
| Patrick | Terecht,Noorwegen is een mooi land om te fietsen .In… | 20 jun. '18 |
| Tante Elly | Oooo, Noorwegen is zo mooi, maar jouw reisverhaal… | 20 jun. '18 |
| Jenny | Gaaf hoor audrey. Prachtig natuur zo op de foto's… | 20 jun. '18 |
| Tante Maria en oom Hans | Wat een prachtig landschap en wat leuk om daarvan… | 20 jun. '18 |
| Audrey | Dat is een goeie tip! Een kampvuur houdt ze misschien… | 19 jun. '18 |
| Helen | Om de pøkke vlægjes weg te houden, hebben wij wel… | 19 jun. '18 |
| Helen | Noorwegen: 5 miljoen mensen en 5 miljard knott (eigenlijk… | 18 jun. '18 |
| Toos van den Bos | Wat leg jij een kilometers af. En vandaag wandelen… | 18 jun. '18 |
| Heleen | Girl power! 🚴 💪 Wat ga je goed ... top ! Leuk… | 18 jun. '18 |
| Mam | Je schiet al lekker op, leuk verhaal mooie foto s,… | 17 jun. '18 |
| Tante Leni | Oh nog maar 2500 km...... hahaha, da's voor jou… | 17 jun. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Heel veel plezier morgen met de beklimming van de… | 17 jun. '18 |
| Micheil | Volhouden zo, geweldig | 17 jun. '18 |
| Fokko | Gaaf...je beleeft veel...maar de pokkevliegjes kunnen… | 17 jun. '18 |
| Helen | Hoi Audrey, welkom in Noorwegen! Wij hebben ook weleens… | 15 jun. '18 |
| Toos van den Bos | Jouw gevoel van thuis komen herken ik wel. Dat heb… | 14 jun. '18 |
| Fokko | Mooi geschreven. Mooie foto's . Leef mee. Veel… | 13 jun. '18 |
| Heleen | Geweldig verhaal weer, mooie foto's. | 13 jun. '18 |
| Tante Leni | Heerlijk om weer je verhaal te lezen. En mooie foto's… | 13 jun. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Het is alsof ik een fietsroman lees....erg leuk! Welkom… | 13 jun. '18 |
| Micheil | Leuk! | 13 jun. '18 |
| Mam | Weer leuk Audrey, wat ben je al ver zeg,het weer is… | 12 jun. '18 |
| Heleen | Leuk om het allemaal zo te lezen .. maar het lijkt… | 12 jun. '18 |
| Ania | Wat een interessant verhaal. Ik zal je verder volgen.… | 10 jun. '18 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Wilfred: Indrukwekkend!
- Toos van den Bos: Ook een beetje laat maar…
- Tante Leni: Beetje laat, want was zelf…
- Henk: Beste Audrey, Fijn dat je…
- Fleur Van der Hoeven: Een mooi avontuur, een fysieke…
Alle reacties »