Reacties

Reacties 101 - 150 van 166

Naam Reactie Datum
Jenny Leuk om mee te lezen audrey, en wauw wat een mooi… 3 jul. '18
Tante Leni Oei, das eenzaam. 2 jul. '18
Tante Leni Prachtig! 2 jul. '18
Toos van den Bos Weer een heel leuk verhaal Audrey. Ik geniet er steeds… 1 jul. '18
Mam Zo mooi lang verhaal Audrey , gelukkig mooi weer,… 1 jul. '18
Fokko Fantastische kampeerplekjes!!!! Veel plezier!!! 1 jul. '18
Audrey Het bereik was niet zo best dus vandaar dat ik niet… 1 jul. '18
Tante Leni Weer een mooi en leuk verhaal. Een vos, dat is niet… 1 jul. '18
Irma Ha Audrey, we kennen elkaar niet, maar via Fleur &… 30 jun. '18
Fokko Tsja na regen komt zonneschijn en pokkevliegjes ........… 27 jun. '18
Audrey Heb ik weer....een record aantal pøkķə vlægjəs… 27 jun. '18
Helen Kom op, zeg, wij hebben wel 4 bussen per dag + schoolbussen!… 27 jun. '18
Tante Leni Ja bushokjes, volgens komt er maar twee keer op een… 27 jun. '18
Audrey Nou Fleur, met een zonnetje erbij geniet ik er toch… 27 jun. '18
Fleur Van der Hoeven Lekker je eigen tempo volgen en genieten van iedere… 27 jun. '18
Toos van den Bos In Bergen regent het altijd. Maar daar ben je nu voorbij.… 27 jun. '18
Micheil Geweldig 27 jun. '18
Mam Leuk om later terug te lezen, nou wij genieten er… 26 jun. '18
Mam wat een gezellig verhaal, ondanks de regen lijkt het… 26 jun. '18
Helen Huisjes in Noorwegen: eerst waren er bijna alleen… 23 jun. '18
Heleen Jammer van het weer, maar achter de wolken schijnt… 22 jun. '18
Mam Weer een leuk verhaal, Audrey. Die huisjes ja dat… 22 jun. '18
Fleur Van der Hoeven Het wordt pas leuk als het niet leuk meer is....onthoudt… 22 jun. '18
Toos van den Bos Je hebt weer een leuk verhaal. En mooi hé op de Preikestolen.… 22 jun. '18
Tante Leni Ja inderdaad, alle Noren hebben een zogenaamde "hut"… 22 jun. '18
Micheil Doorgaan... 22 jun. '18
Patrick Terecht,Noorwegen is een mooi land om te fietsen .In… 20 jun. '18
Tante Elly Oooo, Noorwegen is zo mooi, maar jouw reisverhaal… 20 jun. '18
Jenny Gaaf hoor audrey. Prachtig natuur zo op de foto's… 20 jun. '18
Tante Maria en oom Hans Wat een prachtig landschap en wat leuk om daarvan… 20 jun. '18
Audrey Dat is een goeie tip! Een kampvuur houdt ze misschien… 19 jun. '18
Helen Om de pøkke vlægjes weg te houden, hebben wij wel… 19 jun. '18
Helen Noorwegen: 5 miljoen mensen en 5 miljard knott (eigenlijk… 18 jun. '18
Toos van den Bos Wat leg jij een kilometers af. En vandaag wandelen… 18 jun. '18
Heleen Girl power! 🚴 💪 Wat ga je goed ... top ! Leuk… 18 jun. '18
Mam Je schiet al lekker op, leuk verhaal mooie foto s,… 17 jun. '18
Tante Leni Oh nog maar 2500 km...... hahaha, da's voor jou… 17 jun. '18
Fleur Van der Hoeven Heel veel plezier morgen met de beklimming van de… 17 jun. '18
Micheil Volhouden zo, geweldig 17 jun. '18
Fokko Gaaf...je beleeft veel...maar de pokkevliegjes kunnen… 17 jun. '18
Helen Hoi Audrey, welkom in Noorwegen! Wij hebben ook weleens… 15 jun. '18
Toos van den Bos Jouw gevoel van thuis komen herken ik wel. Dat heb… 14 jun. '18
Fokko Mooi geschreven. Mooie foto's . Leef mee. Veel… 13 jun. '18
Heleen Geweldig verhaal weer, mooie foto's. 13 jun. '18
Tante Leni Heerlijk om weer je verhaal te lezen. En mooie foto's… 13 jun. '18
Fleur Van der Hoeven Het is alsof ik een fietsroman lees....erg leuk! Welkom… 13 jun. '18
Micheil Leuk! 13 jun. '18
Mam Weer leuk Audrey, wat ben je al ver zeg,het weer is… 12 jun. '18
Heleen Leuk om het allemaal zo te lezen .. maar het lijkt… 12 jun. '18
Ania Wat een interessant verhaal. Ik zal je verder volgen.… 10 jun. '18

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »