Reacties
Reacties 1 - 50 van 166
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wilfred | Indrukwekkend! | 6 okt. '18 |
| Toos van den Bos | Ook een beetje laat maar ik was met Leni op vakantie.… | 5 sep. '18 |
| Tante Leni | Beetje laat, want was zelf met vakantie. Gefeliciteerd… | 4 sep. '18 |
| Henk | Beste Audrey, Fijn dat je hier je reis gedeeld hebt:… | 31 aug. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Een mooi avontuur, een fysieke prestatie, een mentale… | 31 aug. '18 |
| Frits | Audrey, gefeliciteerd en op naar het volgende doel… | 31 aug. '18 |
| Mam | Jammer einde verhalen maar toch blij dat je weer thuis… | 30 aug. '18 |
| Helen | Hoi Audrey, hartelijk gefeliciteerd met het halen… | 30 aug. '18 |
| Tante Elly | Hallo Audrey...topper...doorzetter en nog meer superlatieven… | 29 aug. '18 |
| Tante Maria en oom Hans | Hallo Audrey, WELKOM THUIS, wat een geweldige prestatie… | 29 aug. '18 |
| Heleen | knap gedaan hoor! 7000 km. En weer mooie foto's… | 29 aug. '18 |
| Andries koertse | gefeliciteerd met het behalen van je doel stelling… | 29 aug. '18 |
| Heleen | Leuk verhaal en mooie foto's. Alvast ... welkom… | 27 aug. '18 |
| Tante Maria en oom Hans | Dit mooie fietsavontuur is bijna aan zijn einde, hopelijk… | 25 aug. '18 |
| Toos van den Bos | Geniet nog van je laatste kilometers. Steeds genoten… | 24 aug. '18 |
| Mam | Ja, nog een paar dagen en wij zien elkaar. Ik kijk… | 24 aug. '18 |
| Dirk van laer | Jouw reisverhaal heb ik met veel plezier gevolgd.… | 24 aug. '18 |
| Fokko | Het was leuk om mee te reizen (digitaal). Geniet van… | 24 aug. '18 |
| Tante Leni | Misschien fiets je nu al in Nederland? De laatste… | 24 aug. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Heel veel plezier met de laatste kilometers. Geniet… | 24 aug. '18 |
| Heleen | Geniet van de bossen en de rust .. Ik vind het leuk… | 21 aug. '18 |
| Heleen | Een late reactie van mij .. we waren een paar dagen… | 21 aug. '18 |
| Mam | Ja, Audrey hier is herrie genoeg, wij kijken al uit… | 18 aug. '18 |
| Helen | Je bent meest alleen, maar je klinkt niet erg eenzaam...… | 18 aug. '18 |
| Tante Elly | Nu weten we het, dat liedje van die eenzame fietser… | 18 aug. '18 |
| Toos van den Bos | Dat zal straks in NL wel tegenvallen als je zo’n… | 18 aug. '18 |
| Tante Leni | Mooi. Maar een eindeloze weg. De hei staat er beter… | 18 aug. '18 |
| Micheil | Leuk! | 18 aug. '18 |
| Andries koertse | een mooi verhaal,ik fiets in gedachte met je mee | 18 aug. '18 |
| Tante Maria en oom Hans | Wat een mooie nieuwe belevenissen deel je weer met… | 18 aug. '18 |
| Tante Leni | Beetje late reactie van mij maar ik ben net terug… | 18 aug. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Mooie wandelingen worden ook meer en meer onderdeel… | 16 aug. '18 |
| Mam | Spannend zeg, het lijkt mij een mooi land. Grappig… | 15 aug. '18 |
| Oom Peter | Audrey, met interesse en grote bewondering jouw, leuk… | 13 aug. '18 |
| Mam | Het lijkt wel een boek dat we lezen. Leuk hoor, die… | 11 aug. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Genieten nog steeds van je verhalen. Het gaat hard… | 11 aug. '18 |
| Helen | Interessant, dat Finland toch zo anders is. Het was… | 11 aug. '18 |
| Toos van den Bos | Weer leuk je verhaal te lezen en de mooie foto’s… | 9 aug. '18 |
| Tante Leni | Wat een mooie foto van dat meer. Prachtig. De Finnen… | 9 aug. '18 |
| Mam | Finland is misschien minder toeristisch als Noorwegen… | 5 aug. '18 |
| Fokko | Tsja.....een klein ongemak..kan grote ergernis zijn… | 4 aug. '18 |
| Toos van den Bos | Nog even doorzetten. Je doet het geweldig. Veel succes… | 4 aug. '18 |
| Tante Leni | Stoppen die beestjes bij de grens van Finland?? Het… | 3 aug. '18 |
| Micheil | Geweldig!! | 3 aug. '18 |
| Tante Maria en oom Hans | Wauw Audrey, wat ben jij een kanjer 🔝. Petje af… | 31 jul. '18 |
| Jenny | Echt onwijs knap audrey, heerlijk om je verhalen te… | 31 jul. '18 |
| Mam | Door al het geapp was ik helemaal vergeten om een… | 30 jul. '18 |
| Audrey | Wat een leuke reacties allemaal! Dank jullie wel 😊.… | 30 jul. '18 |
| Helen | Hoi Audrey, vandaag las ik in het Noorse nieuws dat… | 30 jul. '18 |
| Andries koertse | gefeliciteerd, ik heb je verhalen verslonden,ook je… | 30 jul. '18 |
1 2 3 4 Volgende »

- Wilfred: Indrukwekkend!
- Toos van den Bos: Ook een beetje laat maar…
- Tante Leni: Beetje laat, want was zelf…
- Henk: Beste Audrey, Fijn dat je…
- Fleur Van der Hoeven: Een mooi avontuur, een fysieke…
Alle reacties »