Reacties

Reacties 1 - 50 van 166

Naam Reactie Datum
Wilfred Indrukwekkend! 6 okt. '18
Toos van den Bos Ook een beetje laat maar ik was met Leni op vakantie.… 5 sep. '18
Tante Leni Beetje laat, want was zelf met vakantie. Gefeliciteerd… 4 sep. '18
Henk Beste Audrey, Fijn dat je hier je reis gedeeld hebt:… 31 aug. '18
Fleur Van der Hoeven Een mooi avontuur, een fysieke prestatie, een mentale… 31 aug. '18
Frits Audrey, gefeliciteerd en op naar het volgende doel… 31 aug. '18
Mam Jammer einde verhalen maar toch blij dat je weer thuis… 30 aug. '18
Helen Hoi Audrey, hartelijk gefeliciteerd met het halen… 30 aug. '18
Tante Elly Hallo Audrey...topper...doorzetter en nog meer superlatieven… 29 aug. '18
Tante Maria en oom Hans Hallo Audrey, WELKOM THUIS, wat een geweldige prestatie… 29 aug. '18
Heleen knap gedaan hoor! 7000 km. En weer mooie foto's… 29 aug. '18
Andries koertse gefeliciteerd met het behalen van je doel stelling… 29 aug. '18
Heleen Leuk verhaal en mooie foto's. Alvast ... welkom… 27 aug. '18
Tante Maria en oom Hans Dit mooie fietsavontuur is bijna aan zijn einde, hopelijk… 25 aug. '18
Toos van den Bos Geniet nog van je laatste kilometers. Steeds genoten… 24 aug. '18
Mam Ja, nog een paar dagen en wij zien elkaar. Ik kijk… 24 aug. '18
Dirk van laer Jouw reisverhaal heb ik met veel plezier gevolgd.… 24 aug. '18
Fokko Het was leuk om mee te reizen (digitaal). Geniet van… 24 aug. '18
Tante Leni Misschien fiets je nu al in Nederland? De laatste… 24 aug. '18
Fleur Van der Hoeven Heel veel plezier met de laatste kilometers. Geniet… 24 aug. '18
Heleen Geniet van de bossen en de rust .. Ik vind het leuk… 21 aug. '18
Heleen Een late reactie van mij .. we waren een paar dagen… 21 aug. '18
Mam Ja, Audrey hier is herrie genoeg, wij kijken al uit… 18 aug. '18
Helen Je bent meest alleen, maar je klinkt niet erg eenzaam...… 18 aug. '18
Tante Elly Nu weten we het, dat liedje van die eenzame fietser… 18 aug. '18
Toos van den Bos Dat zal straks in NL wel tegenvallen als je zo’n… 18 aug. '18
Tante Leni Mooi. Maar een eindeloze weg. De hei staat er beter… 18 aug. '18
Micheil Leuk! 18 aug. '18
Andries koertse een mooi verhaal,ik fiets in gedachte met je mee 18 aug. '18
Tante Maria en oom Hans Wat een mooie nieuwe belevenissen deel je weer met… 18 aug. '18
Tante Leni Beetje late reactie van mij maar ik ben net terug… 18 aug. '18
Fleur Van der Hoeven Mooie wandelingen worden ook meer en meer onderdeel… 16 aug. '18
Mam Spannend zeg, het lijkt mij een mooi land. Grappig… 15 aug. '18
Oom Peter Audrey, met interesse en grote bewondering jouw, leuk… 13 aug. '18
Mam Het lijkt wel een boek dat we lezen. Leuk hoor, die… 11 aug. '18
Fleur Van der Hoeven Genieten nog steeds van je verhalen. Het gaat hard… 11 aug. '18
Helen Interessant, dat Finland toch zo anders is. Het was… 11 aug. '18
Toos van den Bos Weer leuk je verhaal te lezen en de mooie foto’s… 9 aug. '18
Tante Leni Wat een mooie foto van dat meer. Prachtig. De Finnen… 9 aug. '18
Mam Finland is misschien minder toeristisch als Noorwegen… 5 aug. '18
Fokko Tsja.....een klein ongemak..kan grote ergernis zijn… 4 aug. '18
Toos van den Bos Nog even doorzetten. Je doet het geweldig. Veel succes… 4 aug. '18
Tante Leni Stoppen die beestjes bij de grens van Finland?? Het… 3 aug. '18
Micheil Geweldig!! 3 aug. '18
Tante Maria en oom Hans Wauw Audrey, wat ben jij een kanjer 🔝. Petje af… 31 jul. '18
Jenny Echt onwijs knap audrey, heerlijk om je verhalen te… 31 jul. '18
Mam Door al het geapp was ik helemaal vergeten om een… 30 jul. '18
Audrey Wat een leuke reacties allemaal! Dank jullie wel 😊.… 30 jul. '18
Helen Hoi Audrey, vandaag las ik in het Noorse nieuws dat… 30 jul. '18
Andries koertse gefeliciteerd, ik heb je verhalen verslonden,ook je… 30 jul. '18

 1 2 3 4 Volgende »