Reacties
Reacties 151 - 166 van 166
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Toos van den Bos | Wat maak jij een kilometers op een dag. Volgende week… | 9 jun. '18 |
| Tante Leni | Altijd leuk om je verhaal te lezen. Hopelijk kom je… | 9 jun. '18 |
| Micheil | Goed gedaan | 9 jun. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Wat een mooi avontuur. Kan me er nu ook goed een voorstelling… | 9 jun. '18 |
| Mam | Weer een mooi verhaal Audrey , wij hebben op de elbe… | 8 jun. '18 |
| Toos van den Bos | Hallo Audrey, Ik heb me aangemeld om jou te volgen.… | 8 jun. '18 |
| Tante Leni | Ach, als ik had geweten wanneer je zou vertrekken,… | 5 jun. '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Hoihoi. Wat een goed begin! Lekker ingetrapt zo. ...heb… | 5 jun. '18 |
| Heleen | 👋 je al heel eind op weg. Top .... hoor! Leuk die… | 5 jun. '18 |
| Loes | Veel plezier! | 31 mei '18 |
| Heleen | Leuk!!! Ik ga je volgen! | 31 mei '18 |
| Fredriks Thierry | Succes met deze trip. | 26 mei '18 |
| Fokko | Heel veel succes en plezier Audrey ! | 22 mei '18 |
| Fleur Van der Hoeven | Leuk!!!! Wij gaan je volgen! Zet hem op. | 22 mei '18 |
| Micheil | Zooo | 22 mei '18 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 8 mei '18 |

- Wilfred: Indrukwekkend!
- Toos van den Bos: Ook een beetje laat maar…
- Tante Leni: Beetje laat, want was zelf…
- Henk: Beste Audrey, Fijn dat je…
- Fleur Van der Hoeven: Een mooi avontuur, een fysieke…
Alle reacties »