Reacties

Reacties 51 - 100 van 103

Naam Reactie Datum
Mam Zo dat is snel , weer een verhaal, spannend hoor.… 28 aug. '20
Tante Leni Oei, was je bijna een berg afgevallen dat is niet… 28 aug. '20
Heleen Mooie uitzichten en landschap.. foto's 27 aug. '20
Toos van den Bos Wat een landschap en dan dat tentje eenzaam en verlaten,… 27 aug. '20
Fleur Van der Hoeven Lekker genieten zo te lezen! 27 aug. '20
Mam Hoi Audrey, ik weet precies wat je bedoeld met wasboord,… 26 aug. '20
Fokko weer een mooi verhaal. hoe vind je de tijd....succes! 26 aug. '20
Tante Leni En altijd kom je weer ergens op de wereld een Nederlander… 26 aug. '20
Tante Elly Blauwe luchten maakt vrolijk en af en toe een gesprek… 26 aug. '20
Stella Heel leuk om IJsland zo mee te beleven en er wat meer… 26 aug. '20
Tante Maria en oom Hans Wat fijn dat de zon zich iedere keer weer laat zien… 25 aug. '20
Audrey Haha, er zijn er meer die mee hadden willen gaan.… 25 aug. '20
Audrey Haha, dat bord. Dat was een waatschuwing voor slecht… 23 aug. '20
Tante Elly Wat een avontuur en is je netvlies groot genoeg om… 23 aug. '20
Mam Lijkt mij schitterend om daar te fietsen, als je zo… 23 aug. '20
Helen Wat spannend allemaal! Ik hoop, dat je de rest van… 23 aug. '20
Fleur Van der Hoeven Oepsie.....met jouw conditie 7 km per uur.....dan… 23 aug. '20
Tante Leni Mooie foto's Audrey. Staat er op een weg waar… 23 aug. '20
Heleen Mooie foto's. 23 aug. '20
Marianne Veel plezier! 23 aug. '20
Tante Maria en oom Hans Wat een prachtige, fascinerende natuur. Ik kan mij… 22 aug. '20
Toos van den Bos Wat zal jij genieten van het landschap. Wat een mooie… 22 aug. '20
Stella Echt stoer hoor Audrey dat je deze reis alleen durft… 22 aug. '20
Fokko tof, zou zo op de fiets willen springen.... 21 aug. '20
Fleur Van der Hoeven Wat leuk weer om te lezen! 21 aug. '20
Tante Elly Hallo Audrey, opzij...opzij....er komt een dappere… 21 aug. '20
Audrey Hoi Stella, de mensen zijn relaxed. Beetje afstandelijk… 20 aug. '20
Audrey Soms zie ik groepjes dennebomen...hoger dan 20 cm. 20 aug. '20
Stella Hoi audrey, hoe zijn de mensen in IJsland en kun je… 20 aug. '20
Mam Hoi Audrey, Wat een verschillend weer, daar moet je… 20 aug. '20
Tante Maria en oom Hans Hallo Audrey, wat heerlijk dat je toch ook heerlijk… 19 aug. '20
Tante Leni Wat leuk om weer te lezen hoe alles gaat. Wij zijn… 19 aug. '20
Tante Elly Nou, nicht, wat ben je een doorzetter. Maar goed,… 18 aug. '20
Tante Maria en oom Hans Hallo Audrey, laat je niet ontmoedigen door dit akelige… 18 aug. '20
Mam Nu al een verhaal, tja je hebt alweer genoeg meegemaakt.… 17 aug. '20
Heleen Veel plezier en Succes. 17 aug. '20
Fleur Van der Hoeven Lekker genieten nu en loslaten wat gebeurt is! Heel… 16 aug. '20
Stella Stoer van je Audrey om toch te gaan. Na de eerste… 16 aug. '20
Helen Hoi Audrey! Ja, die testen zijn vervelend, zoals alles… 16 aug. '20
Fokko Het verhaal begint goed....gelijk wat te vertellen!… 16 aug. '20
Frits Ja Audrey het is even niet anders, jij bent in ieder… 16 aug. '20
Audrey O o, lukt het weer niet? Ik heb alleen deze reactie… 12 aug. '20
Mam Heb jij mijn reactie ontvangen 12 aug. '20
Tante Maria en oom Hans Oei, wat een dilemma.... volg je gevoel ..... succes… 10 aug. '20
Fleur Van der Hoeven Haha.....er valt genoeg te wikken en te wegen in deze… 9 aug. '20
Audrey Klopt, het is hier veel te heet. En tsja.....ik fiets… 8 aug. '20
Fokko na een hittegolf hier is het wel lekker fietsen daar....maat… 7 aug. '20
Niels Hoi Audrey, ingeval je het via google al niet reeds… 7 aug. '20
Toos van den Bos O, Audrey, wat een dilemma. Ik kan je ook geen raad… 7 aug. '20
Frits Hoi Audrey, ik heb altijd geleerd bij twijfel niet… 7 aug. '20

 « Vorige 1 2 3 Volgende »