Reacties
Reacties 51 - 100 van 103
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mam | Zo dat is snel , weer een verhaal, spannend hoor.… | 28 aug. '20 |
| Tante Leni | Oei, was je bijna een berg afgevallen dat is niet… | 28 aug. '20 |
| Heleen | Mooie uitzichten en landschap.. foto's | 27 aug. '20 |
| Toos van den Bos | Wat een landschap en dan dat tentje eenzaam en verlaten,… | 27 aug. '20 |
| Fleur Van der Hoeven | Lekker genieten zo te lezen! | 27 aug. '20 |
| Mam | Hoi Audrey, ik weet precies wat je bedoeld met wasboord,… | 26 aug. '20 |
| Fokko | weer een mooi verhaal. hoe vind je de tijd....succes! | 26 aug. '20 |
| Tante Leni | En altijd kom je weer ergens op de wereld een Nederlander… | 26 aug. '20 |
| Tante Elly | Blauwe luchten maakt vrolijk en af en toe een gesprek… | 26 aug. '20 |
| Stella | Heel leuk om IJsland zo mee te beleven en er wat meer… | 26 aug. '20 |
| Tante Maria en oom Hans | Wat fijn dat de zon zich iedere keer weer laat zien… | 25 aug. '20 |
| Audrey | Haha, er zijn er meer die mee hadden willen gaan.… | 25 aug. '20 |
| Audrey | Haha, dat bord. Dat was een waatschuwing voor slecht… | 23 aug. '20 |
| Tante Elly | Wat een avontuur en is je netvlies groot genoeg om… | 23 aug. '20 |
| Mam | Lijkt mij schitterend om daar te fietsen, als je zo… | 23 aug. '20 |
| Helen | Wat spannend allemaal! Ik hoop, dat je de rest van… | 23 aug. '20 |
| Fleur Van der Hoeven | Oepsie.....met jouw conditie 7 km per uur.....dan… | 23 aug. '20 |
| Tante Leni | Mooie foto's Audrey. Staat er op een weg waar… | 23 aug. '20 |
| Heleen | Mooie foto's. | 23 aug. '20 |
| Marianne | Veel plezier! | 23 aug. '20 |
| Tante Maria en oom Hans | Wat een prachtige, fascinerende natuur. Ik kan mij… | 22 aug. '20 |
| Toos van den Bos | Wat zal jij genieten van het landschap. Wat een mooie… | 22 aug. '20 |
| Stella | Echt stoer hoor Audrey dat je deze reis alleen durft… | 22 aug. '20 |
| Fokko | tof, zou zo op de fiets willen springen.... | 21 aug. '20 |
| Fleur Van der Hoeven | Wat leuk weer om te lezen! | 21 aug. '20 |
| Tante Elly | Hallo Audrey, opzij...opzij....er komt een dappere… | 21 aug. '20 |
| Audrey | Hoi Stella, de mensen zijn relaxed. Beetje afstandelijk… | 20 aug. '20 |
| Audrey | Soms zie ik groepjes dennebomen...hoger dan 20 cm. | 20 aug. '20 |
| Stella | Hoi audrey, hoe zijn de mensen in IJsland en kun je… | 20 aug. '20 |
| Mam | Hoi Audrey, Wat een verschillend weer, daar moet je… | 20 aug. '20 |
| Tante Maria en oom Hans | Hallo Audrey, wat heerlijk dat je toch ook heerlijk… | 19 aug. '20 |
| Tante Leni | Wat leuk om weer te lezen hoe alles gaat. Wij zijn… | 19 aug. '20 |
| Tante Elly | Nou, nicht, wat ben je een doorzetter. Maar goed,… | 18 aug. '20 |
| Tante Maria en oom Hans | Hallo Audrey, laat je niet ontmoedigen door dit akelige… | 18 aug. '20 |
| Mam | Nu al een verhaal, tja je hebt alweer genoeg meegemaakt.… | 17 aug. '20 |
| Heleen | Veel plezier en Succes. | 17 aug. '20 |
| Fleur Van der Hoeven | Lekker genieten nu en loslaten wat gebeurt is! Heel… | 16 aug. '20 |
| Stella | Stoer van je Audrey om toch te gaan. Na de eerste… | 16 aug. '20 |
| Helen | Hoi Audrey! Ja, die testen zijn vervelend, zoals alles… | 16 aug. '20 |
| Fokko | Het verhaal begint goed....gelijk wat te vertellen!… | 16 aug. '20 |
| Frits | Ja Audrey het is even niet anders, jij bent in ieder… | 16 aug. '20 |
| Audrey | O o, lukt het weer niet? Ik heb alleen deze reactie… | 12 aug. '20 |
| Mam | Heb jij mijn reactie ontvangen | 12 aug. '20 |
| Tante Maria en oom Hans | Oei, wat een dilemma.... volg je gevoel ..... succes… | 10 aug. '20 |
| Fleur Van der Hoeven | Haha.....er valt genoeg te wikken en te wegen in deze… | 9 aug. '20 |
| Audrey | Klopt, het is hier veel te heet. En tsja.....ik fiets… | 8 aug. '20 |
| Fokko | na een hittegolf hier is het wel lekker fietsen daar....maat… | 7 aug. '20 |
| Niels | Hoi Audrey, ingeval je het via google al niet reeds… | 7 aug. '20 |
| Toos van den Bos | O, Audrey, wat een dilemma. Ik kan je ook geen raad… | 7 aug. '20 |
| Frits | Hoi Audrey, ik heb altijd geleerd bij twijfel niet… | 7 aug. '20 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »

- Toos van den Bos: Net je video zitten bekijken.…
- Frits: Audrey dank je wel voor het…
- Tante Leni: Wat een mooie impressie van…
- Tante Maria en oom Hans: Wat een uitgestrekt land…
- Audrey: Dat is fijn om te lezen.…
Alle reacties »