Video reis IJsland

26 oktober 2020 - Vlaardingen, Nederland

Beste volgers,

Het is alweer ruim zes weken geleden dat ik terugkwam uit IJsland. Wat een mooie reis was dat! Ik denk nog vaak terug aan de bijzondere momenten. Ik heb vele dagen mooi weer gehad. De geweldige uitzichten, de natuurwonderen die je alleen in IJsland ziet en de stille kampeerplekjes in de leegte van het binnenland. Ik heb ook wel moeten afzien. De tegenwind, de slechte wegen en de regen . Dat zijn natuurlijk ook de dingen die van een reis  een avontuur maken. De bevriezingswondjes op mijn vingers zijn inmiddels genezen maar dit blijven voorlopige zichtbare herinneringen.

Tijdens mijn reis heb ik opnames gemaakt met mijn Gopro. Afgelopen weekend ben ik druk bezig geweest om hier een mooie video van te maken. Deze wil ik jullie, mijn trouwe volgers, natuurlijk niet onthouden. Bij deze mijn fietstocht door IJsland in 20 minuten.

Klik op link: Video IJsland

Veel kijkplezier!

1. Maria:
    27 oktober 2020
    Wat een uitgestrekt land met prachtige natuur en ook veel lange oneindig lijkende wegen/fietspaden. Wat ben jij een kanjer die deze reis door weer en wind en gelukkig ook mooi weer hebt afgelegd op je fiets. Fijn dat de wondjes op je handen weer helemaal genezen zijn.
    Wij hebben genoten van deze prachtige compositie en je reisverslagen, hartelijk dank. Wij wensen jou nog heel veel mooie jaren reisplezier.
    Hartelijke groet, oom Hans en tante Maria :-)
  2. Tante Leni:
    27 oktober 2020
    Wat een mooie impressie van IJsland. En een prachtige reis heb je gemaakt. Ik vond het zo mooi om te zien en je bent een bikkel om zo'n fietsvakantie te maken. Daar heb ik alleen maar veel bewondering voor.
    De muziek paste er heel goed bij!!!
  3. Frits:
    27 oktober 2020
    Audrey dank je wel voor het delen van deze mooi video!!!
  4. Toos van den Bos:
    29 oktober 2020
    Net je video zitten bekijken. Wat een natuur, wat een mooie reis. Af en toe afzien maar dat hoort erbij. Je tentje en jij zijn af en toe net poppetjes in dat grote, wijde landschap.
    Ik heb genoten van de video, groetjes