Reacties
Reacties 1 - 50 van 52
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tante Elly | Hallo Audrey, storm is niks aan, zo onheilspellend.… | 23 mei '21 |
| Tante Maria en oom Hans | Hallo Audrey, weer veilig thuis en terugkijkend op… | 21 mei '21 |
| Stella | Leuk weer om mee te lezen Audrey!! Je hebt echt talent… | 21 mei '21 |
| Audrey | Het weer is onvoorspelbaar en als fietser zooooo bepalend | 21 mei '21 |
| Audrey | Als ik nu naar buiten kijk, ben ik blij thuis te zijn.… | 21 mei '21 |
| Audrey | Dat is waar. Ook kwa conditie win ik het | 21 mei '21 |
| Audrey | In Flevoland? Dat is een grote polder toch? De steden… | 21 mei '21 |
| Tante Leni | Jammer hé maar toch de laatste dag was het beste,… | 21 mei '21 |
| Frits | Fiets je de routes van Reitsma of Benjaminse dan ga… | 21 mei '21 |
| Paulien | Vergeet niet hoe sterk de spieren van de eenzame fietser… | 21 mei '21 |
| Tante Leni | Voor mij ben je en blijf je die bikkel!!! Opgeven… | 21 mei '21 |
| Tante Maria en oom Hans | Hallo Audrey, wat jammer, zo enthousiast aan je reis… | 20 mei '21 |
| Mam | Hoi Audrey, dat viel niet mee om dit besluit te nemen… | 20 mei '21 |
| Audrey | Bedankt voor de maaltijd. | 20 mei '21 |
| Audrey | Continental Travelcontact. Rij ik vrijwel altijd mee,… | 20 mei '21 |
| Frits | Overigens is 13.000 km voor een band (ik neem aan… | 20 mei '21 |
| Frits | Verstandig besluit Audrey, je hebt er helemaal niets… | 20 mei '21 |
| Toos van den Bos | Vandaag is een droge dag Audrey. Dat is dan de enige… | 20 mei '21 |
| Helen | Hoi Audrey, jammer zeg! Maart roert zijn staart, April… | 20 mei '21 |
| Fleur Van der Hoeven | Hé zus, wat zag je eruit, met je vieze fiets, broek… | 19 mei '21 |
| Paulien | Dappere goede verstandige beslissing. Ik krijg al… | 19 mei '21 |
| Tante Elly | Hallo lieve Audrey, dappere fietser door weer en wind.… | 19 mei '21 |
| Heleen | Nederland heeft meerdere ijssalons/winkels komt vast… | 19 mei '21 |
| Audrey | Haha, door een blog bij te houden heb ik ook het idee… | 18 mei '21 |
| Audrey | Ik plaats om de 2 dagen een verslagje. | 18 mei '21 |
| Audrey | Drenthe is ook heel mooi en daar ga ik ook nog door.… | 18 mei '21 |
| Audrey | En dat zeg je nu...!! | 18 mei '21 |
| Audrey | Vandaag daar gefietst. Was zeker mooi. De route gaat… | 18 mei '21 |
| Audrey | Nederland is vlak dus veel km maken kan. Nee, ik ben… | 18 mei '21 |
| Audrey | Echt waar?! Goed dat ik het weet. | 18 mei '21 |
| Mam | Leuk verhaal Audrey, herkenbaar voor ons wij hebben… | 18 mei '21 |
| Frits | Audrey, na Nijmegen krijg je een mooi stukje Nederland… | 18 mei '21 |
| Tilly | Mooie omgeving en het Pieterpad ziet er ook goed uit.… | 18 mei '21 |
| Tilly | Nou meid, je hebt het weer flink in de benen gezet… | 18 mei '21 |
| Tante Leni | Nederland is toch wel mooi! Tussen de buien door.… | 18 mei '21 |
| Fokko | ziet er mooi uit Audrey. En een fijn verhaal. Idd… | 18 mei '21 |
| Regine Hiergens | Oei Audrey waar blijft jouw verder verhaal? Ben benieuwd.… | 17 mei '21 |
| Tante Maria en oom Hans | Hey Audrey, leuk dat je weer op pad bent. Vorig jaar… | 17 mei '21 |
| Mam | Ja, even zoeken toch gevonden, leuk verhaal weer maatje… | 17 mei '21 |
| Audrey | Dat is niet waar Fleur. | 16 mei '21 |
| Fleur Van der Hoeven | Hoi daar.! Wat een verrassing te zien dat je weer… | 16 mei '21 |
| Frits | Succes Audrey, hopelijk blijven de weergoden je een… | 16 mei '21 |
| Heleen | Ik vind het erg leuk om jou verhalen te lezen. Wat… | 15 mei '21 |
| Elma Oosthoek | Leuk hoor Audrey. Wij zijn net terug van de Maasroute:… | 15 mei '21 |
| Regine Hiergens | Top! Deze route staat ook op ons plan van zodra wij… | 15 mei '21 |
| Stella | Leuk Audrey!! Veel plezier. Goed om te weten dat er… | 15 mei '21 |
| Helen | Hoi Audrey, ik woon niet in Nederland, dus voor mij… | 15 mei '21 |
| Toos van den Bos | Hoop dat het Pieterpad mooi is om te fietsen. En dan… | 15 mei '21 |
| Fokko | Top ! Doordouwer ! Veel succes en hopelijk blijft… | 15 mei '21 |
| Mario Es | Veel plezier. | 15 mei '21 |
1 2 Volgende »

- Tante Elly: Hallo Audrey, storm is niks…
- Tante Maria en oom Hans: Hallo Audrey, weer veilig…
- Stella: Leuk weer om mee te lezen…
- Audrey: Het weer is onvoorspelbaar…
- Audrey: Als ik nu naar buiten kijk,…
Alle reacties »