Reacties

Reacties 1 - 50 van 52

Naam Reactie Datum
Tante Elly Hallo Audrey, storm is niks aan, zo onheilspellend.… 23 mei '21
Tante Maria en oom Hans Hallo Audrey, weer veilig thuis en terugkijkend op… 21 mei '21
Stella Leuk weer om mee te lezen Audrey!! Je hebt echt talent… 21 mei '21
Audrey Het weer is onvoorspelbaar en als fietser zooooo bepalend 21 mei '21
Audrey Als ik nu naar buiten kijk, ben ik blij thuis te zijn.… 21 mei '21
Audrey Dat is waar. Ook kwa conditie win ik het 21 mei '21
Audrey In Flevoland? Dat is een grote polder toch? De steden… 21 mei '21
Tante Leni Jammer hé maar toch de laatste dag was het beste,… 21 mei '21
Frits Fiets je de routes van Reitsma of Benjaminse dan ga… 21 mei '21
Paulien Vergeet niet hoe sterk de spieren van de eenzame fietser… 21 mei '21
Tante Leni Voor mij ben je en blijf je die bikkel!!! Opgeven… 21 mei '21
Tante Maria en oom Hans Hallo Audrey, wat jammer, zo enthousiast aan je reis… 20 mei '21
Mam Hoi Audrey, dat viel niet mee om dit besluit te nemen… 20 mei '21
Audrey Bedankt voor de maaltijd. 20 mei '21
Audrey Continental Travelcontact. Rij ik vrijwel altijd mee,… 20 mei '21
Frits Overigens is 13.000 km voor een band (ik neem aan… 20 mei '21
Frits Verstandig besluit Audrey, je hebt er helemaal niets… 20 mei '21
Toos van den Bos Vandaag is een droge dag Audrey. Dat is dan de enige… 20 mei '21
Helen Hoi Audrey, jammer zeg! Maart roert zijn staart, April… 20 mei '21
Fleur Van der Hoeven Hé zus, wat zag je eruit, met je vieze fiets, broek… 19 mei '21
Paulien Dappere goede verstandige beslissing. Ik krijg al… 19 mei '21
Tante Elly Hallo lieve Audrey, dappere fietser door weer en wind.… 19 mei '21
Heleen Nederland heeft meerdere ijssalons/winkels komt vast… 19 mei '21
Audrey Haha, door een blog bij te houden heb ik ook het idee… 18 mei '21
Audrey Ik plaats om de 2 dagen een verslagje. 18 mei '21
Audrey Drenthe is ook heel mooi en daar ga ik ook nog door.… 18 mei '21
Audrey En dat zeg je nu...!! 18 mei '21
Audrey Vandaag daar gefietst. Was zeker mooi. De route gaat… 18 mei '21
Audrey Nederland is vlak dus veel km maken kan. Nee, ik ben… 18 mei '21
Audrey Echt waar?! Goed dat ik het weet. 18 mei '21
Mam Leuk verhaal Audrey, herkenbaar voor ons wij hebben… 18 mei '21
Frits Audrey, na Nijmegen krijg je een mooi stukje Nederland… 18 mei '21
Tilly Mooie omgeving en het Pieterpad ziet er ook goed uit.… 18 mei '21
Tilly Nou meid, je hebt het weer flink in de benen gezet… 18 mei '21
Tante Leni Nederland is toch wel mooi! Tussen de buien door.… 18 mei '21
Fokko ziet er mooi uit Audrey. En een fijn verhaal. Idd… 18 mei '21
Regine Hiergens Oei Audrey waar blijft jouw verder verhaal? Ben benieuwd.… 17 mei '21
Tante Maria en oom Hans Hey Audrey, leuk dat je weer op pad bent. Vorig jaar… 17 mei '21
Mam Ja, even zoeken toch gevonden, leuk verhaal weer maatje… 17 mei '21
Audrey Dat is niet waar Fleur. 16 mei '21
Fleur Van der Hoeven Hoi daar.! Wat een verrassing te zien dat je weer… 16 mei '21
Frits Succes Audrey, hopelijk blijven de weergoden je een… 16 mei '21
Heleen Ik vind het erg leuk om jou verhalen te lezen. Wat… 15 mei '21
Elma Oosthoek Leuk hoor Audrey. Wij zijn net terug van de Maasroute:… 15 mei '21
Regine Hiergens Top! Deze route staat ook op ons plan van zodra wij… 15 mei '21
Stella Leuk Audrey!! Veel plezier. Goed om te weten dat er… 15 mei '21
Helen Hoi Audrey, ik woon niet in Nederland, dus voor mij… 15 mei '21
Toos van den Bos Hoop dat het Pieterpad mooi is om te fietsen. En dan… 15 mei '21
Fokko Top ! Doordouwer ! Veel succes en hopelijk blijft… 15 mei '21
Mario Es Veel plezier. 15 mei '21

 1 2 Volgende »