Welkom op mijn reisblog!

8 mei 2018

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn fietsreis naar de Noordkaap. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Ik heb ook een website waar ik foto's en verhalen heb gezet over mijn eerder gemaakte fietsreizen. Je vind hier ook informatie over o.a. mijn uitrusting. Mijn website is http://www.audreytracks.nl

1. Reislogger:
    8 mei 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Fokko Dam:
    22 mei 2018
    Heel veel succes en plezier Audrey !
  3. Fredriks Thierry:
  5. Mette H. V. S.:
    11 juli 2018
    Hello!
    I hope you enjoy biking along the Helgeland coastline!
    Today it is beautiful at Majavatn.
    All the best to you on your trip!
    Mette
  6. Mette H. V. S.:
    11 juli 2018
    Hello again!
    Your picture taken 2018 07 08 is from Majavatn, where I stay in my cottage.
    Mette
  7. Audrey:
    13 juli 2018
    Oh really. It's a beautyfull place. To bad that i didn't met you then.
  8. Oom Peter:
    13 augustus 2018
    Audrey, met interesse en grote bewondering jouw, leuk geschreven, reisverslagen gelezen. Wist wel iets van de fietstochten maar besef nu pas hoe bijzonder jij bent! Een aantal routes heb ik ook gedaan, maar dan op een meer comfortabele manier (klassieke auto). Vorig jaar heb ik de Oodnadatta Challenge gereden, dat was in mijn oude Volvo al lastig. Op de fiets: vreselijk!! Ik kijk uit naar jouw volgende bestemming.
    Tip: Mongolië is een van de mooiere landen waar ik naartoe ben gereden.